Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.O2wood.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja O2 les, Metka Zver s.p., Štanjel 5b, 1262 Štanjel, matična številka 7024355000, davčna številka 61638064 (podjetje ni zavezanec za plačilo DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Postopek nakupa

V trgovini www.o2wood.si je pregled košarice uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov. Ponudnik bo shranil vsebino naročil.

Cene

Navedene cene izdelkov so končne maloprodajne cene brez DDV (prodajalec ni davčni zavezanec).

Način plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • direktno nakazilo na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu) z UPN obrazcem
  • plačilo preko sistema Paypal
  • plačilo po povzetju

Dostava

Dostava blaga se obračuna pred oddajo naročila. Izvaja jo Pošta Slovenije. Pri plačilu po povzetju kupec poravna strošek plačila obrazca UPN po ceniku pošte Slovenije.

Ob oddaji naročila na delovni dan do 24.00 ure je blago, ki je na zalogi, odpremljeno v treh delovnih dneh ter dostavljeno naslednji delovni dan. V soboto, nedeljo ter med prazniki se dostava ne vrši.

Po najboljših močeh se trudimo, da je zaloga v spletni trgovini osvežena. Kljub temu lahko pride do istočasnega nakupa, tehničnih težav ali človeške napake in lahko se zgodi, da stranka naroči izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru uporabnika takoj obvestimo o nastalem položaju in se potrudimo, da ustrežemo njegovim željam. Ponudimo mu lahko drug, podoben izdelek, se dogovorimo za sprejemljivo rok dobave, ali pa uporabniku vrnemo kupnino, če je bilo plačilo že opravljeno.

Vračila blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na naslov hello@kisik.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun ali z povrnitvijo iz Pay Pal računa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh kupcev spletne trgovine www.o2wood.si. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Ponudnik hrani tudi osebne podatke uporabnikov, ki so se prijavili na prejemanje e-novic spletne trgovine www.o2wood.si ter jih uporablja zgolj v ta namen. Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontakten e-naslov in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. Izjemno razkritje osebnih podatkov je možno le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.o2wood.si.

Stvarne napake in reklamacije

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.o2wood.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov hello@kisik.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14 dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov O2 les, Metka Zver s.p., Štanjel 5b, 1262 Štanjel. Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova hello@kisik.si, po telefonu na št. 041 380 034 ali po pošti na naslov O2 les, Metka Zver s.p., Štanjel 5b, 1262 Štanjel. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v roku 5 delovnih dni potrdil prejem pritožbe, uporabnika obvestil o tem, kako dolgo pričakuje, da bo potekal pritožbeni postopek in uporabnika ažurno obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval, da se vse pritožbe in spori razrešijo sporazumno in v prijateljskem duhu.

Želimo Vam prijetno nakupovanje!

Ekipa O2 les